МЕГАМЕДІА ЯК НАСЛІДОК КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ
І КОНЦЕНТРАЦІЇ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ СФЕРІ СВІТУ
Анотація
У статті розглянуто наслідки світових процесів комерціалізації та концен-
трації у мас-медійній сфері. Дослідження ґрунтується на характеристиці стану ан-
гломовних онлайн медіа та аналізові медіа індустрій лідируючих країн чотирьох
геополітично впливових частин світу: США (Північна Америка), Великобританії
(Європа), Індії (Азія) та Австралії (Австралія та Океанія). У статті підтверджено
думку про те, що процеси комерціалізації, концентрації і конгломерації досі ши-
ряться світом. Вони є медіатрендами останніх десятиріч, супроводжувані новітніми
процесами глокалізації, диджиталізації і демасифікації.
Автор наголошує, що найвагомішими особливостями медіа системи нині є,
по-перше, швидкий розвиток інтернет-видань і новинного потоку в них, по-друге,
тенденція до збільшення розмаїття інформації, і по-третє, зростання комерційною
конкуренції серед медіа. У статті дискутується, що, оскільки реальність сучасних
медіа тісно пов’язана з корпоративними комерційними цінностями, журналістика
не просуває ідеї демократичного самоуправління, натомість спрямована на заро-
бляння грошей.
Ключові слова: мегамедіа, концентрація, конгломерація, демократична журна-
лістика.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2014.39.5640
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.