МІСЦЕ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ
З ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ

Kateryna Dubnak

Анотація


У статті аналізується роль засобів масової комунікації як джерела впливу
на суспільну думку в середині держави та їх участь у формуванні міжнародного
іміджу держави. Успішність реалізації пріоритетів зовнішньої політики залежить
від іміджу держави за кордоном, тому засоби масової комунікації мають бути ін-
струментарієм держави для розширення присутності «тематики» у міжнародному
інформаційному просторі, створенні позитивного міжнародного іміджу держави,
протидії інформаційним викликам.
Ключові слова: засоби масової комунікації, інформація, імідж держави


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2014.39.5445

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.