СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ РАЙОННОЇ ПРЕСИ УКРАЇНИ

Iryna Mudra

Анотація


У країні, де ринок розвиваються за законами економіки, газети
працюють у ринкових умовах. У час жорсткої конкуренції на ринку ЗМІ кожна
редакція повинна дбати не тільки про якість журналістських матеріалів, від
яких значно залежить тираж видання, а й про те, як знизити витрати на
виробництво газети, зменшити ціну номера примірника і забезпечити продаж
продукції із задовільним комерційним результатом (прибутком). А під силу це
тим, виданням, які використовують основи газетного маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, газети, районні видання.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.37.5151

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.