ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА В УКРАЇНСЬКОМУ ВИБОРЧОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ

Natalia Voytovych

Анотація


У статті розглянуто основні аспекти українського виборчого
законодавства щодо політичної реклами. Мас-медіа, під час передвиборчих
баталій, поширюють інформацію про кандидатів. Саме це допомагає формувати
громадську думку, орієнтує електорат на конкретний вибір. Зазвичай така
інформація подається як політична агітація або політична реклама. У статті
автор також виокремлює основні новели Законів про вибори, які стосуються
політичної агітації та політичної реклами.
Ключові слова: політична реклама, політична агітація, електорат,
виборче законодавство, мас-медіа.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.37.5148

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.