ТРАНСФОРМАЦІЇ НОВИН В ІНТЕРНЕТ-МЕДІА: КОГНІТИВНО-СЕМІОТИЧНИЙ АСПЕКТ

Svitlana Bezchotnikova

Анотація


В статті розглянуто природу трансформацій новинних повідомлень
на мережевих медіа ресурсах. На основі аналізу головних новин 8-10 серпня
2012 року на рейтингових українських порталах «ukr.net», “i.ua”, “bigmir]net”,
„oline]ua‟ доведено, що інтерпретації інформаційних приводів в новинних
повідомленнях відбуваються) на гіпертекстовому рівні під впливом піар-
технологій (емоціоналізації, когнітивного дисонансу, переконання, активізації
когнітивних структур, таких як: архетипи, стереотипи, фрейми). Найбільш
задіяними в суспільно-політичні процеси є великі медіа ресурси. При цьому в
новинах трансформації підлягає не сам факт, а його оцінка, породжуючи
когнітивні моделі, що направляють подальші дії та рішення людини.
Ключові слова: трансформація, портал, інформаційний привід,
когнітивна модель, архетип, стереотип, фрейм.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2013.37.5114

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.