НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ: ЛЮДИНА, СУСПІЛЬСТВО, ЗМІ

Mykhailo Prysiaznyj

Анотація



У статті розглядаються питання формування української національної
ідентичності в історичній перспективі.Окремо визначаються місце і роль
еміграції у збереженні української ідентичності в умовах високорозвинених
держав, де культивується космополітизм. Осмислено стан сучасного
українського інформаційного простору, пропонуються шляхи розвитку
національних ЗМІ як однієї з головних стратегій держави при формуванні
єдиної національної ідентичності.
Ключові слова: національна ідентичність, ринок інформації, засоби
масової інформації, моніторинг ЗМІ, центральна друкована періодика.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2012.36.4712

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.