РЕКЛАМА ЯК ДЖЕРЕЛО КРИЛАТИХ ВИРАЗІВ: НА МЕЖІ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Liubov Havkina

Анотація


Статтю присвячено вивченню реклами в Україні як джерела крилатих ви-
словів. Досліджено комунікативний потенціал рекламних слоганів, їхню здатність
переходити із соціальної до індивідуальної усної та письмової комунікації, контекс-
ти і сфери застосування в позарекламному середовищі з визначенням структурно-
семантичних і функціональних параметрів.
Ключові слова: реклама, соціальна та індивідуальна комунікація, крилаті
вислови, контекст, інтертекст, функціональні параметри.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2011.34.4620

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.