ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІЙ ПРЕСІ

Oksana Bilous

Анотація


У рецензії досліджено особливості реклами в західноукраїнській пресі, яка функціонувала на питомих українських етнонаціональних засадах. Окреслено сутність української національної домінанти пресового рекламного дискурсу в умовах бездержавності, розкрито функції, тематику, зміст реклами в контексті просвітницької пропаганди новітніх науково-технічних здобутків у галузях промислового і сільськогосподарського виробництва, досягнень у торгівлі, культурі, мистецтві, пресі, побуті. Обґрунтовано необхідність рекламної комунікації на засадах національної етнокультурної парадигми як засобу зміцнення українського солідаризму в умовах конкуренції з іноземними виробниками, формування у рекламодавців і споживачів рекламних повідомлень високих моральних, духовних і національних цінностей.

Ключові слова: реклама, преса, журналістика, комунікація, національна домінанта, етнокультурна парадигма, українські солідаризм, патріотизм, національна свідомість.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ніронович, І. (2023), Реклама у західноукраїнській пресі (1919–1939 рр.), Монографія, ПАІС, Львів, 360 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12173

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.