МЕДІЙНІ ТЕКСТИ І ПЕРСВАЗИВНІСТЬ
Анотація
У статті з’ясовано окремі концепти персвазивності медійних текстів; описано нові техніки медійного впливу за матеріалами онлайн-публікацій; проаналізовано персвазивні лоґоси в соціальних комунікаціях.
Ключові слова: персвазивність, концепт, візуальна інформація, соціальні комунікації, медіатекст.
Повний текст:
PDFПосилання
«Неповні фрази – спотворений зміст». URL: https://www.facebook.com/kafedramovyzmi/
9 відомих фраз, які вирвані із контексту і насправді мають інше значення. URL: https://jak.koshachek.com/articles/9-vidomih-fraz-jaki-virvani-z-kontekstu-i.html
Вишницька, Альона (2016), «Як удосконалити свою українську: п’ять онлайн-ресурсів», МедіаSapiens, 8 вересня. URL: https://ms.detector.media/onlain-media/post/17398/2016-09-08-yak-udoskonalyty-svoyu-ukrainsku-pyat-onlayn-resursiv/
Драган-Іванець, Н. В. (2016), Стратегії ефективного впливу: персвазивні чинники в сучасних журналістських текстах, Автореферат кандидатської дисертації (соц. комун.), Інститут журналістики, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, 16 с.
Кафедра мови засобів масової інформації ЛНУ імені Івана Франка. URL: https://www.facebook.com/kafedramovyzmi/
Клінова, Ольга, Борисовський, Євген (2016), «Євген Глібовицький: «Цінності в журналістиці – інструмент, а не абстрактна тема», The Ukrainians, 6 вересня. URL: http://theukrainians.org/jschool-hlibovytskyi/
Снайдер, Тімоті (2024), Двадцять важливих уроків двадцятого століття, NewVoice (NV), 9 січня. URL: https://nv.ua/ukr/opinion/2024-rik-stane-virishalnim-timoti-snayder-nazvav-20-urokiv-20-stolittya-50382409.html
Українсько-англійський і англо-український словник, укладач Ніньовський, В. (1993), Пам’ятки України, Київ, 680 с.
Холод, О. М. (2011), Соціальні комунікації: соціо- та психолінгвістичний аналіз, навч. посіб., ПАІС, Львів, с. 35.
Яцимірська, М. (2011), «Наука про комунікування: ґенеза, засади, мова», Вісник Львівського університету. Сер. Журналістика, вип. 34, с. 261-266. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/journalism/article/view/4520/4554
Яцимірська, М. (2015), “Візуальні тексти в соціальних мережах (рефлексії, концепти, емоції)”, Вісник Львівського університету. Серія Журналістика, вип. 40, с. 361-369. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/journalism/article/view/5819/5831
Яцимірська, Марія (2009), «Персвазія у світі віртуального комунікування», Наукові записки Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, т. 35, с. 18–22.
Яцимірська, Марія (2011), «Синергія персвазивності нелінійних текстів», Вісник Львівського університету. Серія Журналістика, вип. 35, с. 289–294. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/journalism/article/view/4653/4686
Яцимірська, Марія (2016), «Персвазивні лоґоси в мові соціальних комунікацій», Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, IV(17), issue 108. URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/Persuasive-logos-in-the-language-of-social-communication-M.-Yatsymirska.pdf
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12170
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.