АДАПТАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕВІЗІЙНОГО КОНТЕНТУ ДО ФОРМАТУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ (НА ПРИКЛАДІ ТЕЛЕКАНАЛУ «ВІТА»)

Iryna Odobetska

Анотація


У статті досліджено специфіку створення контенту для соціальних мереж на прикладі регіонального телеканалу «ВІТА», розглянуто передумови для поширення інформаційного змісту в сучасних формах віртуального середовища. Вивчено особливості процесу адаптації телевізійних матеріалів ІТА «ВІТА» до соціальних мереж.

Ключові слова: соціальні мережі, контент, телебачення, телеканал «ВІТА», текст, користувачі, масмедіа.


Повний текст:

PDF

Посилання


Брукінг, Е., Сінґер, П. (2019), Війна лайків зброя в руках соціальних мереж, Клуб Сімейного Дозвілля, Харків, 316 с.

Еяль, Н. (2017), На гачку. Як створити продукт, що чіпляє [пер. з англ. Г. Гриценко], Наш формат, Київ, 192 с.

Керол, Г. (2021), Прочитай, якщо хочеш стати зіркою Instagram. [пер. з англ. М. Рябикіна], ArtHuss, Київ, 128 с.

Офіційний сайт телеканалу «ВІТА». URL : https://vitatv.com.ua/ (дата звернення 01.01.2024).

Плеханова, Т. М. «Соціальні мережі як новітня платформа для промоції медійного контенту». URL : https://cutt.ly/19OagXq (дата звернення 01.01.2024).

Прімбс, Ш. (2018), Соціальні медіа для журналістів. Редакційна робота з Facebook, Twitter & Co [за ред. В. Ф. Іванова, Пер. з нім. В. Климченко], Академія української преси, Центр вільної преси, Київ, 198 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12163

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.