СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ: КАДРОВИЙ АСПЕКТ

Yurij Vaskivskyj

Анотація


У статті проаналізовано стан розвитку української реклами в умовах російсько-­української війни. Дослідження роботи українських рекламних агентств під час війни – це унікальний досвід українських спеціалістів під час війни. У статті підкреслено, що українські рекламні агентства стали прикладом для світових корпорацій своєю стійкіс­тю та сміливістю.

Ключові слова: реклама, агентства, російсько-українська війна, соцмережі, робота з клієнтами, кадрові проблеми.


Повний текст:

PDF

Посилання


Байдаченко, А. (2022), Барометр стану цифрової індустрії у період бойових дій. IAB Ukraine № 1. 2022. URL: https://iab.com.ua/wp-content/uploads/2022/04/IAB-War-Barometer.pdf (дата звернення: 21.10.2023).

Шагоферов, С. (2022), Як працюють рекламні агенції під час війни. 2022. URL: https://webpromoexperts.net/ua/blog/kak-rabotayut-reklamnye-agentstva-vo-vremya-voyny/ (дата звернення: 05.06.2023).

Lobods agency. (2023). URL: https://instagram.com/lobods_agency?igshid=YmMyMTA2M2Y= (дата звернення: 12.05.2023).

Levi9. (2023). URL: https://jobs.dou.ua/companies/levi9/ (дата звернення: 17.07.2023).

Марія, К. (2022), Як залучати таланти під час війни: огляд трендів рекрутингу. Heppy Monday. 2022. URL: https://happymonday.ua/yak-zaluchaty-talanty-pid-chas-vijny (дата звернення: 21.09.2023).

Мхламіян, В., (2022), Рекрутинг в 2022: як зберігати продуктивність та не зійти з розуму. DOU. 2022. URL: https://dou.ua/forums/topic/39142/ (дата звернення: 11.07.2023).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2024.54-55.12144

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.