НОВІ РОЛІ І ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У ВОЛОНТЕРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕРІОД РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ З 24 ЛЮТОГО 2022 РОКУ

Myroslava Rudyk

Анотація


Стаття присвячена дослідженню соціальних медіа як комунікативних майданчиків у час війни. Проаналізовано сукупність інструментів масової комунікації для задоволення інформаційних потреб аудиторії, координації волонтерської діяльності, популяризації волонтерського руху та залучення інтернет-спільноти до допомоги ЗСУ.

Ключові слова: соціальні медіа, волонтерство, інформація, війна.


Повний текст:

PDF

Посилання


Апостольська чота: URL: https://www.facebook.com/apostolskachota (останній перегляд 20 вересня 2022).

Гвоздєв, В. М. (2013), «Блогінг як вияв і знаряддя громадянської журналістики», Вісник Львівського ун-ту Серія журн., вип. 38, с. 469–476.

Городенко, Л. М. (2014), «Комунікативні парадигми розвитку мережевих соціальних спільнот», Інформаційне суспільство., вип. 19, с. 68–72.

Кметь, В. Ф.: URL https://www.facebook.com/profile.php?id=621718372 (останній перегляд 10 вересня 2022).

Кобак, Х. «Київ взяти нереально, – Тарас Тополя про місто-фортецю і тероборону в ексклюзивному інтерв’ю»: URL: https://showbiz.24tv.ua/kiyiv-vzyati-nerealno-taras-topolya-pro-misto-fortetsyu-teroboronu_n1912338 (останній перегляд 15 травня 2022).

Львів_опір: URL: https://www.facebook.com/profile.php?id=100084299022902 (останній перегляд 1 вересня 2022).

Онищенко, О. С, Горовий, В. М, та Попик, В. Ф. (2013), Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства, НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, К., 220 с.

Повернись живим. URL: https://www.facebook.com/backandalive (останній перегляд 1 вересня 2022).

Потятиник, Б. (2010), Інтернет-журналістика : навч. посіб. ПАІС, Львів, 246 с.

Потятиник, Б. В. «4 етапи розвитку нових медіа». URL: http://www.mediakrytyka.info/ohlyady-analityka/4-etapy-rozvytku-novykh-media.html. (останній перегляд 26 серпня 2022).

Притула, С. Д.: URL: https://www.facebook.com/serhiyprytula/following (останній перегляд 10 вересня 2022).

Roguski, A. (2020), Zrozumieć sociał media. Wydawnictwo Onepress, 296 s.

Rushkoff, D. (2005), Get Back in the Box: Innovation from the Inside – HarperBusiness, 336 p.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2023.52-53.11739

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.