КУЛЬТУРА В ЕФІРІ СУСПІЛЬНОГО: ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОНТЕНТ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Liudmyla Fedorchuk

Анотація


Стаття присвячена дослідженню змін програмних принципів телеканалу «Суспільне Культура», особливостей програмного наповнення у період 2020-2022 рр., а також з’ясуванню перспектив розвитку каналу з точки зору контенту. У результаті дослідження з’ясовано, що після 15 років занепаду, кількох років реформування загальнонаціональний телеканал «UA:Культура» (тепер «Суспільне Культура») пропонує різноманітний контент культурологічної тематики для різновікової аудиторії. Водночас переважає закупний контент і бракує телепрограм власного виробництва. Також канал не пропонує аналітичних програм про кардинальні зміни в культурному дискурсі, що відбулися у 2022 році.

Ключові слова: культура, суспільне телебачення, телевізійний контент, журналістика культури.


Повний текст:

PDF

Посилання


Данькова, Наталія (2021), «Закупний контент на Суспільному: ціни та основні дистрибутори», ДМ Суспільного, 25 січня. URL: https://stv.detector.media/telebachennya/read/6279/2021-01-25-zakupnyy-kontent-na-suspilnomu-tsiny-ta-osnovni-dystrybutory/ (останній перегляд 15 жовтня 2022).

ДМ Суспільного URL: https://stv.detector.media/ (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Жук, Ольга (2022), «Від «УТ-1» до «Першого». Андрій Таранов про формування нового бренду Суспільного», ДМ Суспільного, 10 червня. URL: https://stv.detector.media/suspilna-korporatsiya/read/7350/2022-06-10-vid-ut-1-do-pershogo-andriy-taranov-pro-formuvannya-novogo-brendu-suspilnogo/ (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Кабінет міністрів України (2016), Статут акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України», 28 грудня 2016, Київ URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1039-2016-%D0%BF#n9 (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Наглядова рада АТ «НСТУ» (2021), Річний план діяльності АТ «НСТУ» на 2022 р., 23 грудня 2021, Київ URL: https://corp.suspilne.media/media/documents/protokoli-naglyadovoyo-radi/Protokol_NR_66_23_12_21/1_Richnyy_plan_diyal%CA%B9nosti.pdf (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Остапа, С., Мінський, В. та Розкладай, І. (2018), Суспільне мовлення в Україні: історія створення та виклики, ТОВ «Друкарня Віол», Київ, 156 с. URL: https://detector.media/php_uploads/files/books/ua-suspilne-web.pdf (останній перегляд 10 вересня 2022).

Пушнова, Тетяна (2022), «Журналістика культури: чому вона важлива на війні», 05 жовтня 2022, Академія викладачів журналістики. URL: https://www.jta.com.ua/news/5-zhovtnia-onlayn-seminar-pro-zhurnalistyku-kultury/ (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Суспільне мовлення (2022), «UA: Перший у загальному топі телеканалів піднявся на 14-те місце» URL: https://corp.suspilne.media/newsdetails/4608 (останній перегляд 15 жовтня 2022).

Шпет, Ярослав (2022), «Як розвивалась російська пропаганда», Суспільне Культура, 4 квітня. URL: https://suspilne.media/224927-ak-rozvivalasa-rosijska-propaganda/ (останній перегляд 15 жовтня 2022).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2023.52-53.11729

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.