Брендинг у журналістиці: перспективи функціонування

Yurij Vaskivskyj

Анотація


У статті проаналізовано процес брендингу саме в контексті розвитку окремих елементів журналістики. Подано історію брендингу та зауважено, що брендинг є запорукою успіху кожного медійного бренду щодо використання необхідних інструментів та технологій, які й передбачає цей процес. Наголошено, що особистий бренд доцільно розглядати як інструмент, який формує репутацію та позитивний імідж в інформаційному просторі. Вагомим є не лише формування власної аудиторії, а й реалізація її потреб.

Ключові слова: брендинг у журналістиці, медіатехнології, особистий брендинг, бізнес-проєкт, інтернет-видання.


Повний текст:

PDF

Посилання


Васьківський, Ю. П., Васьківська, К. В. (2021). «Ведення інформаційної війни як конструювання нової реальності», Management, finance, economics: modern problems and ways of their solutions: collective monograph, Іnternational Science Group, Primedia eLaunch, Boston, p. 91-98 р. (615 р.) Available at : DOI-10.46299/ISG.2021.MONO.ECON.II

Васьківський, Ю. (2020). «Тенденції розвитку Інтернет-реклами в сучасних українських медіях», Теле- та радіожурналістика, випуск 19, с. 139–148. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2020.19.2960 (дата звернення 21.10.2021).

Витвицька, Ю. (2014). «Функціонування та реалізація друкованого брендового медіапродукту на українському медіаринку», Вісник Львівського університету. Сер. Журналістика, вип. 39, Львів, с. 43-48.

Ілляшенко, С. М. (2011). «Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу», Маркетинг і менеджмент інновацій, т. 2, № 4, с. 64-74.

Історія брендів (2019). «Від стародавніх часів до початку ХХІ ст.» URL: http://brandstory.com.ua/istoriya-brendiv-vid-starodavnix-chasiv-do-pochatku-xxi-st-ch-1/ (дата звернення 17.10.2021).

Король, Д. (2015). «Інформація – зброя: кому належать українські ЗМІ». URL: www.theinsider.ua/infographics/2014/2015_smi/vlasnyky.html (дата звернення 12.11.2021).

Коротко о главном (2019). «Интервью Гордона Скрыпину в рамках программы «Prime: Скрипін». URL: https://atr.ua/news/gordon-ab-journalism (дата звернення 18.11.2021).

Петриченко, О. (2019). «Особистий бренд: коротко про важливе». URL: https://biz.ligazakon.net/ua/news/185353_osobistiy-brend-korotko-pro-vazhlive (дата звернення 08.11.2021).

Пфанштиль, И. (2016). «Краткая история брендинга». URL: https://rusability.ru/internet-marketing/kratkaya-istoriya-brendinga/ (дата звернення 28.10.2021).

Mcnulty, E. (2008). «Ways to Build Your Personal Brand as a Journalist». URL: https://brandyourself.com/blog/how-tos/so-you-want-to-be-a-journalist/ (дата звернення 22.11.2021).

Myers, E. (2019). «Personal Branding for the Modern Journalist: Building Credibility». URL: https://www.rev.com/blog/personal-branding-for-journalists (дата звернення 25.09.2021).

Ordway, D. (2017). «Journalism branding: Impact on reporters’ personal identities». URL: https://journalistsresource.org/studies/society/news-media/brand-journalism-impact-reporter-personal-identity/ (дата звернення 17.10.2021).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2022.51.11395

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.