ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ
Анотація
У статті авторка досліджує роль соціальних медіа у процесі формування громадської думки. Окреслює громадську думку як елемент соціальної системи. Аналізує принципи поширення інформації у соціальних медіа. Вивчає контент інформаційних повідомлень та роль громадської думки як джерела інформації чи інформаційного приводу у ЗМІ.
Ключові слова: соціальні медіа, громадська думка, вплив, інформація.
Повний текст:
PDFПосилання
Гвоздєв, В. М. (2013), «Блогінг як вияв і знаряддя громадянської журналістики», Вісник Львівського ун-ту Серія журн., вип. 38, с. 469–476.
Городенко , Л. М. (2014), «Комунікативні парадигми розвитку мережевих соціальних спільнот», Інформаційне суспільство, вип. 19, с. 68–72.
Іщенко, Н. (2019), «Чим небезпечні нові медіа і що з цим робити», доступно за адресою: https://m.day.kyiv.ua/uk/article/media/socmerezhi-i-my (останній перегляд 9 листопада 2019)
Онищенко, О.С, Горовий, В.М, та Попик, В.Ф. (2013), Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства, НАН України, Нац. Б-ка України ім. В. І. Вернадського, К., 220 с.
Фісенко, Т. В. (2010), «Соціальні інтернет-мережі як засіб задоволення інформаційних потреб», Наукові записки Інституту журналістики, Т. 41, доступно за адресою: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/nzizh/2010_41/Fisenko.pdf (останній перегляд 5 листопада 2019).
Social Media and its Origins, available at: http://www.defence.gov.au/pathwaytochange/Docs/SocialMedia/1.%20Social%20media%20and%20its%20origins%20SM.p.my (останній перегляд 6 листопада 2019).
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.48.10560
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.