СПЕЦИФІКА ВЗАЄМОДІЇ ЖУРНАЛІСТІВ ТА ГРОМАДСЬКОСТІ ПРИ ВИСВІТЛЕННІ ПУБЛІЧНИХ ПОДІЙ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕМАТИКИ
Анотація
В умовах інформаційних війн та посилення процесів дезінформації є потреба у проведенні ревізії специфіки використання наявних інструментів журналістики для повідомлення про явища соціальної дійсності. Публічні події є показовим обʼєктом для цього завдання, оскільки їхні ініціатори конструюють публічне висловлювання, щоб привернути увагу публіки та медіа. У статті представлено аналіз специфіки медіарепрезентації публічних подій соціальної тематики на прикладі розвитку дискурсу фестивалю правозахисної тематики «ІнклюзіОН» в локальних та національних медіа.
Ключові слова: публічні події, медіа репрезентації, масова комунікація, журналістські стандарти.
Повний текст:
PDFПосилання
Верховна Рада України (2016), «Конвенція про права осіб з інвалідністю». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_g71 (останній перегляд 07 грудня 2019).
Громадська альтернатива (2005), «Громадська альтернатива». Фейсбук сторінка організації. URL: https://www.facebook.com/PublicAlternative/ (останній перегляд 07 грудня 2019).
Дейвіс, Н. (2011), «Новини пласкої Землі». Темпора, Київ, 546 с.
Дуцик, Д. Тарадай, Д. (2017), «Новинна грамотність. Онлайн-курс», Detector. Media. Відеотека. URL: https://video.detector.media/special-projects/novynna-gramotnist-i22 (останній перегляд 07 грудня 2019).
ІнклюзіОН (2016), «Інклюзіон Фест». Фейсбук сторінка спільноти. URL: https://www.facebook.com/Inclusion.Fest.Kharkiv/ (останній перегляд 07 грудня 2019).
Мак-Квейл, Д. (2010), «Теорія масової комунікації». Літопис, Львів, 583 с. 84-86.
Охович, С. (2016), «Доступність має бути для людей, а не «для галочки» – фестиваль Інклюзіон у Харкові». URL: https://www.prostir.ua/?news=dostupnist-maje-buty-dlya-lyudej-a-ne-dlya-halochky-festyval-inklyuzion-u-harkovi (останній перегляд 07 грудня 2019).
Почепцов, Г. (2017), «Від покемонів до гібридних війн : нові комунікативні технології ХХІ століття», Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», Київ, 260 с.
Справжня варта (2018), «Харківські активісти зібрали для музею 25 тисяч гривень на систему аудіогідів», 26 травня. URL: https://varta.kharkov.ua/news/city/1199850 (останній перегляд 07 грудня 2019).
Укрінформ (2018), «ІнклюзіОН: у Харкові представили аудіогіди, розраховані на незрячих», 14 вересня. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2538429-inkluzion-u-harkovi-predstavili-audiogidi-rozrahovani-na-nezracih.html (останній перегляд 07 грудня 2019).
Укрінформ (2019), «Почути не можна побачити: у Харкові провели флешмоб до Міжнародного дня нечуючих», 25 вересня. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2787421-pocuti-ne-mozna-pobaciti-u-harkovi-proveli-flesmob-do-miznarodnogo-dna-gluhih.html
Boorstin, D. J. (1992), “The Image : A Guide to Pseudo-Events in America”, Vintage, New York, 336 p.
Sociologist (2017), «Музеї Харкова і Харківської області». Звіт за результатами соціологічного дослідження, Харків.
Today (2017), «ИнклюзиОN 2017 пройдет на базе двух харьковских музеев», 22 травня. URL: https://2day.kh.ua/inklyuzion-2017-projdet-na-baze-dvuh-harkovskih-muzeev (останній перегляд 07 грудня 2019).
UAZMI (2019), «У Харкові студенти заспівали мовою жестів. Зворушливе відео», 26 жовтня. URL: https://uazmi.org/news/post/gPWDUCixUY2D0cUHcP9fTc (останній перегляд 07 грудня 2019).
UN (2007), «Convention on the rights of persons with disabilities». URL: https://treaties.un.org/doc/Publication/CTC/Ch_IV_15.pdf (accessed 07 December 2019).
Zinenko, O. (2019), Decoding Cultural Frames: How Ukrainian Mass Media Report about Cultural Public Events, Intercultural Communication, 1(6), p. 215-227.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.48.10546
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.