МІСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ ЯК ГОЛОВНА ПІДСТАВА ФОРМУВАННЯ МЕДІАСТРАТЕГІЙ В ІНТЕРНЕТІ
Анотація
У статті пояснено причини формулювання медіастратегій Католицької Церкви в інтернеті відповідно до інтегрального вчення про комунікацію. Доведено, що медіастратегії є результатом місійної діяльності Католицької Церкви, тобто євангелізації (та реєвангелізації), як головної мети її існування, а також найважливішої функції католицьких засобів соціальної комунікації (ЗСК), які виникають одночасно з доктринальними документами про комунікацію. Відтак упродовж століть Католицька Церква є не лише учасником соціальної комунікації, а її творцем і теоретиком.
На основі послідовного позитивного погляду Католицької Церкви на усі ЗСК, відповідно до хронології їхнього виникнення, було визначено шість основних стратегій, які реалізовуються в інтернеті.
Обґрунтовано практичне застосування медіастратегій, визначених у соціальній доктрині Католицької Церкви. Визначено, що медіастратегії послідовно реалізуються відповідно до теоретичних рекомендацій.
Ключові слова: медіастратегії, католицька комунікація, соціальна комунікація, Католицька Церква, ЗСК, медіасистема.
Повний текст:
PDFПосилання
Hill, W. L., Gareth, R. Jones (2013), Strategic Management: An Integrated Approach, Cengage Learning, Ohio South-Western, 432 p.
Wheelen, T.L., Hunger, J. D. (2012), Strategic management and business policy: toward global sustainability. Pearson Prentice Hall, New Jersey, 432 p.
Oleksiuk, A. (2007), Problemy organizacji: materiały do studiowania, Key Text Wydawnictwo, Warszawa, p. 155.
Paul VI, Pope (1975), «Evangelii Nuntiandі. Apostolic Exhortation», available at: http://w2.vatican.va/content/paul-vi/en/apost_exhortations/documents/hf_p-vi_exh_19751208_evangelii-nuntiandi.html
Cantoni, L., Di Blas, N. & Bolchini, D. (2003), «Comunicazione, qualita e usabilita», Apogeo, Milano, 224 p.
Fossatti, G. (1964), I cattolici e gli strumenti della comunicazione sociale, Roma, 493 p.
Arasa, D., Cantoni, L., Ruis, L. (2010), Religious Internet Communication. Facts, Expirences Trends in the Catholic Church, Rome, 250 p.
Burda, A. (2006), «Komunikacja w Bogu wzorem komunikacji społecznej», Posłaniec, N 9, p. 36.
«Idea», available at: http://boskatv.pl/idea
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2020.48.10544
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.