ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ НОВИХ МЕДІА
Анотація
У публікації представлено простір віртуальної реальності, її специфіку та важливість саме для формування та розвитку нових медіа. Віртуальна реальність не є ілюзією, а паралельно витвореною реальністю за допомогою цифрових технологій. Віртуальна реальність та реальна дійсність – два виміри, що співіснують у технологічному суспільстві. Саме простір віртуальної реальності відкриває нові можливості для нових медіа та нових нових медіа, а це дозволяє виходити не лише на інший інформаційний рівень, а й розширити горизонти медійного ринку.
Ключові слова: віртуальна реальність, нові медіа, нові нові медіа, Web 2.0.
Повний текст:
PDFПосилання
Culture of the Internet // Sara Kiesler. Mahwah, NJ : Erlbaum. 1997. 463 p.
Digital Divide // Eva Johanna Schweitzer. Encyclopædia Britannica, Inc., 2008.
Digital McLuchan // Paul Levinson. Routlage, London. 1999.
Discourse 2.0: Language and New Media // Deborah Tannen and Anna Marie Trester. Georgetown University Press, 2013. 258 p.
New Media a critical introduction // Martin Lister, Jon Dovey, Seth Giddings, Iain Grant and Kieran Kelly. 2nd ed. 446 p.
New new media / Paul Levinson. Previous ed.: Boston, Mass.: Pearson, 2009.
The New Media Reader / Edited by Noah Wardrip – Fruin and Nick Montfort / The Mit Press. Cambridge, Massachusetts. 2003. 823 p.
The soft edge : a natural history and future of the information revolution // Paul Levinson. London, 1997. 257 p.
The Internet imaginaire / Patrice Flichy; translated by Liz Carey. Libbrecht. 2007. Massachusetts Institute of Technology
Understanding the web : social, political, and economic dimensions of the internet // Alan B. Albarran. Ames, Iowa : Iowa State Univ. Press, 2000.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2019.46.10067
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.