МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОРТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню методичного забезпечення спортивних комунікацій у сучасному медіапросторі. Автор проаналізував методи логічного та стратегічного аналізу, а також критеріальні методи, які доцільно використовувати для дослідження чинників зовнішнього середовища спортивних комунікацій.
Ключові слова: спортивні комунікації, фактори впливу, стратегія розвитку, загальні методи, локальні методи.
Повний текст:
PDFПосилання
Раєвнєва О. В. Управління розвитком підприємства: методологія, механізми, моделі : монографія. Харків : ІНЖЕК, 2006. 496 с.
Altman E. I. Financial Rations. Discriminent Analysis and the Prediction of Corporate Bankruptcy // Journal of Finance. 1968. September. Р. 171–193.
Корноушенко Е. К. Когнитивные технологии для поддержки и принятия управленческих решений // Информационное общество. 1999. Вып. 2. С. 50–54.
Житарюк Марʼян. Великий спорт і мас-медіа: Навчальний посібник. Львів: Світ, 1997. 84 с.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2019.46.10033
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.