МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОРТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ

Anton Karnaukh

Анотація


Стаття присвячена дослідженню методичного забезпечення спортивних комунікацій у сучасному медіапросторі. Автор проаналізував методи логічного та стратегічного аналізу, а також критеріальні методи, які доцільно використовувати для дослідження чинників зовнішнього середовища спортивних комунікацій.

Ключові слова: спортивні комунікації, фактори впливу, стратегія розвитку, загальні методи, локальні методи.


Повний текст:

PDF

Посилання


Раєвнєва О. В. Управління розвитком підприємства: методологія, механізми, моделі : монографія. Харків : ІНЖЕК, 2006. 496 с.

Altman E. I. Financial Rations. Discriminent Analysis and the Prediction of Corporate Bankruptcy // Journal of Finance. 1968. September. Р. 171–193.

Корноушенко Е. К. Когнитивные технологии для поддержки и принятия управленческих решений // Информационное общество. 1999. Вып. 2. С. 50–54.

Житарюк Марʼян. Великий спорт і мас-медіа: Навчальний посібник. Львів: Світ, 1997. 84 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2019.46.10033

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.