АКТУАЛЬНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТАЛОГО ТУРИЗМУ

Myroslav Dnistrianskyi, Natalia Dnistrianska

Анотація


В контексті пошуку можливостей активізації соціально-економічного життя в Україні та її регіонах немалі сподівання покладають на розвиток туризму. Становлення цієї динамічної галузі зумовило появу низки спеціалізованих навчальних закладів та окремих підрозділів (факультетів, інститутів, кафедр) в університетах, які покликані готувати фахівців зі спеціальності “Туризм” для багатьох новостворених туристичних фірм. Однак попри наявність помітного соціального замовлення на розвиток цього сегмента української економіки помітною є недостатність наукового і навчально-методичного забезпечення нової спеціальності. Особливо відчутною є потреба розроб-лення концептуальних і прикладних засад маркетингової стратегії розвитку туризму з огляду на динамізм ринку споживачів та послуг у цій галузі, її залежність від багатьох економічних, соціально-політичних та інформаційних чинників.

Ключові слова


сталий туризм

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2016.50.8731

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)