АКТУАЛЬНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ СТАЛОГО ТУРИЗМУ
Анотація
В контексті пошуку можливостей активізації соціально-економічного життя в Україні та її регіонах немалі сподівання покладають на розвиток туризму. Становлення цієї динамічної галузі зумовило появу низки спеціалізованих навчальних закладів та окремих підрозділів (факультетів, інститутів, кафедр) в університетах, які покликані готувати фахівців зі спеціальності “Туризм” для багатьох новостворених туристичних фірм. Однак попри наявність помітного соціального замовлення на розвиток цього сегмента української економіки помітною є недостатність наукового і навчально-методичного забезпечення нової спеціальності. Особливо відчутною є потреба розроб-лення концептуальних і прикладних засад маркетингової стратегії розвитку туризму з огляду на динамізм ринку споживачів та послуг у цій галузі, її залежність від багатьох економічних, соціально-політичних та інформаційних чинників.
Ключові слова
сталий туризм
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2016.50.8731
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)