ПРО ПОНЯТТЯ СЕНТИМЕНТАЛЬНОГО ТУРИЗМУ ТА ЙОГО КЛАСИФІКАЦІЮ
Анотація
Опрацювавши наявні зарубіжні та вітчизняні наукові публікації у галузі сентиментального туризму, констатовано відсутність єдності в судженнях світових дослідників. Взявши до уваги весь представлений досвід у проблемі дослідження ностальгійних подорожей, сформовано власну концепцію поняття “сентиментальний туризм” та, за аналогією з класифікаціями туризму, опублікованих П. Пуцентейлом, та внутрішньою класифікацією сентиментального туризму Д. Рассела, розроблено внутрішню класифікацію сентиментального туризму, застосувавши в ній розмаїття поглядів західних вчених на сентиментальні подорожі та додавши кілька власних нових термінів. У статті схарактеризовано особливості сентиментального туризму як самостійного виду туристичної діяльності, запропоновано класифікацію сентиментального туризму, міжнародної взаємодії та укріплення міждержавних стосунків.
Для території України найзначимішим ресурсом для успішного впровадження та реалізації сентиментально-туристичних турів є висока чисельність української діаспори, яка, за різними оцінками, є четвертою за кількістю у світі. Цей факт говорить про наявність надзвичайно широкого сегменту споживчого ринку, який є і буде зацікавленим у здійсненні сентиментальних подорожей на власну Батьківщину чи країну походження предків у довготривалій перспективі. Серед інших видів туристичної діяльності, що приваблюють європейських туристів на території нашої країни, сентиментальний туризм, на рівні із сільським – зеленим, потребує найменших капіталовкладень для належного зацікавлення клієнта через природу своїх мотиваційних процесів. У зв’язку з цим доцільним є розгляд ініціювання першочергового розвитку саме цього виду туристичної діяль-ності, адже він здатен за порівняно невисоких витрат збільшити кількість туристичних доходів міжнародного характеру та зміцнити відносини із країнами Європейської співдружності.
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Brown, S., Hirschman, E., & Maclaran, P. (2000). Presenting the past: On marketing’s reproduction orientation (pp. 141–184). In S. Brown, & A. Patterson, (Eds.), Imagining marketing: Art, aesthetics and the avant-garde. New York: Routledge.
Davidson’s County News Source. Retrieved from http://www.the-dispatch.com/.
Bechtel, D. (31 de Maio de 2010). Le tourisme mémoriel en Europe centrale et orientale: retour sur les lieux du désastre. Colóquios, Calenda, Publicado Segunda, 314 pp.
Malinowski, G. (2009). Etnoturistika – touristika etnizna w Polsce. Retrieved from http://artelis.pl/artykuly/9521/etnoturistika-touristika-etnizna-w-polsce.
Newland, K., & Taylor, C. (2010). Heritage Tourism and Nostalgia Trade: A Diaspora Niche in the Development Landscape. Washington, DC: Migration Policy Institute, 33 pp.
Ray, N. M., & McCain, G, (2012). Personal Identity and Nostalgia for the Distant Land of Past: Legacy Tourism. Clute Institute in International Business & Economics Research Journal, 11(9), 977–989.
Russell, D. W. (2008). Nostalgic tourism. Journal of Travel & Tourism Marketing, 25(2), 103–116.
Ramchandran, S. (2006). Visiting Friends and Relatives (VFR) Market: A Conceptual Framework. TEAM Journal of Hospitality & Tourism, 3(1), 44–54.
Sterne, L. (1917). A Sentimental Journey through France and Italy, III.
Kyfyak, V. F (2003). Organization of the tourism in Ukraine. Chernivtsi: Books XXI, 298 pp.
Kolodny, A., Yarotskiy, P. L, & Lobovyk, B. A. (1999). History of Religion. Kyiv: Knowledge, 376 pp.
Kuzyk, S.P. (2011). Geography of Tourism. Kyiv: Knowledge, 271 pp.
Migration in Ukraine: facts and figures (2013). International Organization for Migration (IOM) office in Ukraine. Second Edition, 16 pp.
Murawski, S. (2011). Ethnic tourism: the problem definition. Proceedings from Development of Ukrainian ethnic tourism: problems and prospects (pp. 70–74). Lviv.
Hayvoronyuk, N., & Umantsiv, B., The creation of a network of regional centers of tourism nostalgic. Retrieved from http://www.ecologylife.ru/tyrizm-kurort/1664.html.
News of Ukraine and the world. Correspondent. Retrieved from http://ua.korrespondent.net/ukraine/events/3282649-u-2013-rotsi-kilkist-emihrantiv-zukrainy-zbilshylasia-vdvichi.
Orlov, M. L. (2009). Resources ethnic tourism region: social and geographical grade (on materials of Odessa region). Dissertation Abstracts. Odessa, 19 pp.
Putsenteylo, P.R. (2007). Economics and organization of tourism and hotel business. Kyiv: Centre of educational literature, 344 pp.
Tour the library. Retrieved from http://tourlib.net/.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2016.50.8723
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)