“ВИННІ” ТУРИ ЄВРОПОЮ ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Розглянуто поняття “винний” туризм, його суть; описано програма “винного” туру, його тривалість, види; схарактеризовано принципи організації таких турів, терміни замовлення; сконцентровано увагу на процесі дегустації, зокрема: розкрито місцезнаходження, розглянуто якість матеріалу, згадано інформаційне наповнення (ідеться про вироблення навичок); схарактеризовано особливості та риси енотек, музеїв виноробства та фестивалів; наведено приклади класифікації “винних” турів (групові, індивідуальні, гібриди першого і другого). Подано дані про структуру “винного” туру (переїзд до місця початку подорожі, трансфер, засоби розміщення, засоби харчування, екскурсійні об’єкти). Наведено перелік додаткових послуг, а також приклади автоподорожей по “винних” дорогах Франції, італійських “винних” маршрутах.
Описані “винні” тури країнами Європи, зокрема на Кіпрі (історія найвідоміших марок, проведення фестивалів, “винних” маршрутів, робота Музею вина). Розкрито зміст екскурсій на грецькі виноробні, а також зв’язок між вином, культурою італійців та їхнім характером. Схарактеризовано конкурсні засади щорічної церемонії відзначення кращого ресторану для “винного” туризму; центрів культури вина “винних” маєтків Італії. Сконцентровано увагу на історії бренду “К’янті”, виробництві граппи та інших винних напоїв. Розглянуто свято збору винограду в Іспанії (термін, місцезнаходження, програма проведення, “винуватець” свята). Відзначено особливості клімату та ґрунтів півдня Іспанії як чинників вирощування лози “паломіно”, роль та значення шляхетної плісняви у технології виробництва хересу. Схарактеризовано виноробні регіони Іспанії, найбільший музей вина світу, специфічні засоби розміщення “бодеги”, симбіоз готелів SPA та ресторанів, рекреаційну досяжність Панадесу.
Наведено приклади виробництва оригіналу порто-сонячного нектару Португалії в долині Доуру. Зауважено додаткові мотивації щодо відвідування “винних” турів у Португалії. Подано дані про культуру споживання вина у Франції. Схарактеризовано “винні” тури у Бордо, Шампані, Луарській долині та Бургундії, Ельзасі і “винні” марафони у Медоку. Описано особливості “винних” турів у Німеччині, класи якості вин, виноробні області, “винні” парки відпочинку. Схарактеризовано Женевський виноробний регіон Швейцарії, що входить до списку світової спадщини ЮНЕСКО. Сконцентровано увагу на “винних” турах Угорщиною (22 вино-робних регіони). Розкрито малоосвоєні напрями “винного” туризму у Грузії. Розглянуто “винні” тури Закарпаттям та Одеською областю України.
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Basyuk, D. I. (2012). Wine tourism as an innovative tourist market direction. Proceeding from: Achievements, problems and prospects of development of hotel and restaurant and tourism business. Kyiv: NUFT, 325–328.
Maslov, E. S. (2006). Razrabotka modeli effektivnogo upravlenija vinnogo turizma. Kul'tura narodov Prichernomor’ja, 83, Simferopol, 7–9.
http://wineworld.ru/interes/history/birthwine/article92.html
http://winelist.ru/vinnyi_turism.html
http://wineworld.ru/interes/history/birthwine/article92.html
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2015.49.8648
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)