ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЕФЕКТИ В ТУРИЗМІ
Анотація
Розглянуто підходи до визначення та класифікації туристської мотивації, чинники, що мають безпосередній та опосередкований вплив на неї та її специфічні властивості. Досліджено можливість управління мотивацією, її використання у формуванні туристського попиту та керуванні туристичними потоками з метою раціонального використання туристичних ресурсів та ефективного розвиткутуризму.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Александрова А.Ю. Міжнародний туризм: підручник. М., 2002.
Квартальнов В.О. Туризм : підручник. М., 2002.
Кабушкін Н. І. Менеджмент туризму. Мінськ, 2001.
Шеннон К. Работы по теории информации и кибернетике. М. : Изд-во иностранной литературы, 1963. 830 с.
Boulding, K. E. The Image : Knowledge in Life and Society. New York : Ann Arbor and the Uniersity of Michigan Press. (1956).
Cattel R. B. (1957). Personality and Motivation Structure and Measurement. New York: World Book, 280 p.
Edward L. Deci and Richard M. Ryan. Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York: Plenum, 1985. 371 p.
Herbert Blumer H. Review of The Psychology of Wants, Interests and Attitudes by Edward L. Thorndike. American Journal of Sociology 44 (1938): 311 p.
William McDougall. An Introduction to Social Psychology. London : Methuen. 1950.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2011.39.2189
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)