ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЕФЕКТИ В ТУРИЗМІ

T. Red’ko

Анотація


Розглянуто підходи до визначення та класифікації туристської мотивації, чинники, що мають безпосередній та опосередкований вплив на неї та її специфічні властивості. Досліджено можливість управління мотивацією, її використання у формуванні туристського попиту та керуванні туристичними потоками з метою раціонального використання туристичних ресурсів та ефективного розвиткутуризму.


Ключові слова


туристська діяльність; мотивація; потреби; мотив; чинник; інформаційне середовище; образ; комунікація.

Повний текст:

PDF

Посилання


Александрова А.Ю. Міжнародний туризм: підручник. М., 2002.

Квартальнов В.О. Туризм : підручник. М., 2002.

Кабушкін Н. І. Менеджмент туризму. Мінськ, 2001.

Шеннон К. Работы по теории информации и кибернетике. М. : Изд-во иностранной литературы, 1963. 830 с.

Boulding, K. E. The Image : Knowledge in Life and Society. New York : Ann Arbor and the Uniersity of Michigan Press. (1956).

Cattel R. B. (1957). Personality and Motivation Structure and Measurement. New York: World Book, 280 p.

Edward L. Deci and Richard M. Ryan. Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York: Plenum, 1985. 371 p.

Herbert Blumer H. Review of The Psychology of Wants, Interests and Attitudes by Edward L. Thorndike. American Journal of Sociology 44 (1938): 311 p.

William McDougall. An Introduction to Social Psychology. London : Methuen. 1950.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2011.39.2189

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)