ТУРИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИБРАНИХ СТУДЕНТІВ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ (УКРАЇНА)

Kamila Ziółkowska-Weiss, Anastasiia Podliuk

Анотація


Проаналізовано туристичну діяльність певної групи студентів Хмельницької гуманітарно-педа­гогічної академії (Україна). Розглянуто теми, пов’язані з туристичною діяльністю молоді. Емпі­ричні дослідження, представлені у статті, проводилися серед певної групи студентів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії м. Хмельницький в Україні на факультеті початкової освіти та педагогіки, за спеціальністю 014 “Вчитель англійської та зарубіжної літератури”.

Туризм – явище універсальної культури, засіб самореалізації людини. Майже кожен з нас займається туристичною діяльністю. Все частіше туризм стає важливою та невід’ємною частиною розвитку вільного часу в сучасному суспільстві, впливаючи на якість, рівень та спосіб життя суспільства. Рівень цієї діяльності залежить від багатьох факторів, включаючи соціально-демогра­фічний, культурний та економічний.

У ході дослідження зосереджено увагу на ознайомленні з мотивами подорожей студентів, їхньою основною метою, кількістю коштів, які вони витрачають, з ким вони подорожують, якими транспортними засобами вони найчастіше та чи користуюся подорожуючи, хто допоміг чи органі­зував їхню мандрівку. У проведеному дослідженні використано один із методів маркетингових досліджень – анкетування.

Як показали дослідження, експериментальна група, вибрана авторами, дуже активно займається туризмом. Респонденти готові подорожувати кілька разів на рік, організовувати поїздки із визна­ченими цілями (відпочинок, пригоди, інтерес дізнатись більше про нову культуру), а їхня основна мотивація подорожей – бажання пережити пригоду та заняття спортом під час поїздки.


Ключові слова


студенти; туристична діяльність; туризм; Україна; анкетування.

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Alejziak, W. (2009). Determinanty i zróżnicowanie społeczne aktywności turystycznej. Wydawnictwo AWF, Kraków (in Polish).

Gaworecki, W. (2000). Turystyka. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (in Polish).

Gołembski, G. (2009). Kompendium wiedzy o turystyce. Wydanie nowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa (in Polish).

Jackson, R. H., & Hudman, L. E. (1986). World regional geography: issues for today. New York: John Wiley & Sons.

Kiptenko, V., Lyubitseva, O., Malska, M., Rutynskiy, M., Zan'ko, Y., & Zinko, J. (2017). Geography of tourism of Ukraine. The geography of tourism of Central and Eastern European countries: Second edition (pp. 509–551). doi:10.1007/978-3-319-42205-3_13

Kruczek, Z., & Zmyślony, P. (2010). Regiony turystyczne. Wydawnictwo Proksenia (in Polish).

Nowakowska, A. (1989). Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ruchu turystycznego w układach przestrzennych. Zeszyty Naukowe, ser. Monografie, 88, Akademia Ekonomiczna w Krakowie (in Polish).

Przecławski, K. (1986). Humanistic foundations of tourism. Warszawa (in Polish)

Skórny, Z. (1989). Mechanizmy regulacyjne ludzkiego działania. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa (in Polish).

Stasiak, A., & Włodarczyk, B. (2003). Produkt turystyczny miejsca. Turyzm, 13(1), 55–80 (in Polish)

Warszyńska, J. (1999). Główne problemy badawcze geografii turyzmu. Turyzm, 9(1), 37–50 (in Polish).

Zorin, I. V., & Kvartal'nov, V. A. (2014). Jenciklopedija turizma. Moscow: Finansy i statistika, 368 s. (in Russian).

Kraczylo, N. P. (1980). Osnovy turizmovedenija. Kiev: Vyshcha shkola, 117 s. (in Russian).

Kruchek, O. A. (2010). Ekolohichnyi turyzm yak vazhlyvyi chynnyk staloho rozvytku turystychnoi haluzi (prakseolohichnyi aspekt). Naukovi zapysky KUTEP. Seriia Filosofski nauky, 7, 144–159 (in Ukrainian).




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2019.53.10664

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN: 2078-6441 (Print)

          2415-7201 (Online)

Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)