УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті рекламно-комунікаційний ринок розглянуто як механізм
просування товарів і послуг на ринку та водночас як самостійна
ринкова система. Висвітлено особливості функціонування рекламно-
комунікаційного ринку в Україні. Визначено алгоритм взаємозв’язків
між елементами механізму рекламно-комунікаційного ринку. Охарак-
теризовано правове регулювання рекламної діяльності в Україні,
основні положення державної регуляторної політики та складові
механізму державного регулювання підприємництва. Запропоновано
шляхи удосконалення досліджуваного механізму.
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, рекламно-комунікаційний
ринок, державне регулювання, саморегулювання.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.