МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПОСЛУГИ: ІНФОРМАЦІЙНО-
КОМУНІКАЦІЙНІ СКЛАДОВІ

S. Kasian

Анотація


В статті надано рекомендації щодо вибору засад маркетингового
ціноутворення на послуги в інформаційній економіці. Оцінено зміну
індексу споживчих цін на визначені види послуг в Україні. Виявлено
ціноутворюючі чинники на послуги з урахуванням інформаційних
потоків в Інтернеті. Встановлено, що використання стратегій
диференціації цін зумовлено індивідуалізацією в обслуговуванні та є
ефективним у маркетингу послуг. Розвинуто послідовність марке-
тингового ціноутворення на послуги завдяки урахуванню економічної
логіки та масштабу маркетингових дій в Інтернеті.
Ключові слова: ціна, вартість, корисність, маркетинг, споживач,
конкуренція, ціноутворення, цінова стратегія, послуги.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.