МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ СКЛАДОВИХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В
КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

M. Bihus

Анотація


В статті здійснена оцінка ресурсного потенціалу конкуренто-
спроможності різних типів суб’єктів туристичного бізнесу (кваліфі-
кація персоналу, матеріально-технічне забезпечення). Визначено харак-
тер співвідношення ціна-якість для послуг різних типів суб’єктів
туристичного бізнесу на основі оцінок експертів. З’ясовано основні
перешкоди та чинники, які можуть виступити визначальними у
посиленні конкурентних позицій суб’єктів туристичного бізнесу у
Львівській області.
Ключові слова: конкурентоспроможність, туристичний бізнес,
маркетингові інструменти.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.