ЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ ОПТИМІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ
УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ
Анотація
Стаття містить результати синтезу загальної моделі оптимізації
інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами.
Основні критерії оптимізації – показники лояльності. Автор пропонує
використовувати дві нові категорії – пасивна та активна лояльність.
Пасивна лояльність вимірюється кількістю «лідів» - відкликів на
повідомлення та дії виробника або надавача послуг. Активна модель
вимірюється рівнем доходу, що приносить клієнт компанії. В
залежності від показників лояльності, клієнт попадає у визначений
сегмент CRM-системи, яка пропонує оптимальні алгоритми
інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтом.
Ключові слова: управління взаємовідносинами з клієнтами, CRM-
система, лояльність, активна лояльність, пасивна лояльність, лід-
менеджмент, інформаційні потоки клієнтів.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.