МОДЕЛЮВАННЯ ОПЕРАТИВНОЇ ПІДТРИМКИ
МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
ЗАСОБАМИ ANYLOGIC
Анотація
У статті розглянуто сучасний підхід імітаційного моделювання для
дослідження виробничо-збутової діяльності підприємства. Методом
дослідження обрано методи і моделі імітаційного моделювання.
Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингових рішень
виробничого підприємства на основі використання імітаційної моделі,
яка охоплює три підходи імітаційного моделювання: системну
динаміку, дискретно-подієвий і агентні підходи.
Ключові слова: маркетинг, виробничі запаси, ланцюг поставок,
імітаційна модель, системна динаміка, дискретно-подієвий підхід,
агентний підхід.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.