МАРКЕТИНГОВІ СЛУЖБИ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
СЕКТОРА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

Nataliya Ilkiv

Анотація


У статті розглянуто питання використання служби маркетингу в
установах сектора нематеріальних послуг як ефективного
інструмента їх розвитку. Зосереджено увагу на передумовах створення
та організації служб маркетингу. Проаналізовано основні проблеми
функціонування відділів маркетингу у вітчизняних установах сектора
нематеріальних послуг. Акцентовано увагу на специфіці маркетингу в
установах сфери послуг державної власності. З’ясовано методи оцінки
ефективності функціонування служб маркетингу у організаціях
сектора нематеріальних послуг.
Ключові слова: маркетингова служба, сектор нематеріальних послуг,
маркетингові дослідження, ефективність маркетингової служби.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.