ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Anna Bojko, Semen Matkovsky, Olha Hrynkevych

Анотація


Анотація. Стаття присвячена дослідженню сучасних можливостей і викликів, які постають перед учасниками ринку освітніх послуг через прискорені темпи цифровізації. Автори висвітлюють переваги і недоліки/обмеження у використанні різноманітних цифрових інструментів освітніми провайдерами та споживачами освітніх продуктів, вказують на можливі проблеми, що виникають внаслідок цього.

Мета дослідження – визначити переваги, можливості та обмеження у використанні інструментів цифрового маркетингу у просуванні освітніх продуктів. Емпіричною базою дослідження є офіційні соціальні мережі (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn та ін.), а також You-Tube-канали п’яти закладів вищої освіти, які посідають найвищі позиції в академічному рейтингу університетів «ТОП200 Україна 2023». У дослідженні використано методи порівняльного аналізу, синтезу, а також методи кабінетних досліджень.

За результатами аналізу використання цифрових інструментів маркетингу ТОП-5 ЗВО України, сформульовано рекомендації щодо ведення соціальних мереж і каналів, а саме, 1) удосконалення навігації та синхронізація цифрових маркетингових інструментів, 2) присутність в усіх відомих і не заборонених соцмережах, що забезпечує охоплення ширшої цільової аудиторії, 3) постійне вивчення та контроль відповідності виконаних робіт з просування щодо змін алгоритмів і правил цифрових маркетингових ресурсів, 4) тестування гіпотез, заміри результатів та корективи стратей з діджитал маркетингу на регулярній основі (кожні два-три місяці).

Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці рекомендацій для побудови маркетингових стратегій закладів вищої освіти України, зокрема в частині ефективного використання соціальних мереж для моделювання поведінки учасників ринку освітніх послуг, налагодження ефективних комунікацій між ними, задоволення потреб споживачів освітніх послуг.

Ключові слова: заклади вищої освіти, маркетингова стратегія, освітні провайдери, поведінка споживачів, ринок освітніх послуг, соціальні мережі, цифровий маркетинг


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.