СТРУКТУРНІ ОЗНАКИ ТА ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ

Tetiana Kolisnychenko

Анотація


Анотація. Результативність та ефективність управління ресторанним бізнесом зумовлені різною кількістю та складністю внутрішніх чинників і параметрів. Найвагоміший аспект – це рівень об’єднання усіх чинників в управлінні бізнесом, бо саме інтегративність сприяє його ефективному розвитку. Мета статті – систематизувати структурні ознаки управління ресторанним бізнесом; обґрунтувати чинники впливу на формування та розвиток ресторанного бізнесу. Методи дослідження: аналізування, системний підхід для систематизації структурних ознак управління ресторанним бізнесом; узагальнення, синтез для обґрунтування чинників впливу на формування та розвиток ресторанного бізнесу.

Ефективне управління ресторанним бізнесом відбувається завдяки забезпеченню впровадження структурних ознак, які поєднують цілі, принципи управління, завдання та напрями розвитку, методи й інструменти управління, функції, економічні закони, умови бізнес-середовища, засоби впливу на управління ресторанним бізнесом, визначені узагальнені та поширені орієнтири дій і характеристик економічних явищ і процесів.

Виокремлено чинники впливу на формування та розвиток ресторанного бізнесу. Найважливішим критерієм оцінки рівня стратегічного розвитку бізнесу є стійкість. Водночас основними цілями розвитку бізнесу є економічне зростання конкурентоспроможності, збалансованості процесів, забезпечення стабільного функціонування. Підґрунтя розвитку бізнесу – стратегія. Важливою інноваційною технологією в контексті розвитку ресторанного бізнесу є втілення системи управління ресторанним бізнесом, зокрема, використанням різних методів та інструментів управління, розвиток потенціалу, забезпечення розвитку ресторанного бізнесу для формалізації та налагодження бізнес-процесів.

Ключові слова: управління, формування, розвиток, ресторанний бізнес, ознаки, чинники.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.