ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ

Iryna Bilyk

Анотація


Анотація. З метою пристосування до глобальної конкуренції, забезпечення якості та відповідності світовим вимогам у виробництві та бізнес-технологіях, а також адаптації до динамічних умов, важливо постійно шукати нові ефективні підходи та методи управління бізнесом. Стратегічне планування та вдосконалення діяльності підприємства не можливі без використання сучасного інструменту управління - бенчмаркінгу.

Метою статті є визначення особливостей застосування бенчмаркінгу як інструменту оптимізації процесів підвищення ефективності діяльності підприємств. В дослідженні використані методи дескриптивного аналізу, класифікація та категоризація, дослідницький аналіз та аналіз факторів впливу.

Розглянуто сутність, мету, завдання, принципи і методи бенчмаркінгу, а також переваги та проблеми його застосування. Детально вивчені види бенчмаркінгу та їх особливості, а також інструментарій для впровадження на підприємствах. Розглянуто цілі та етапи використання бенчмаркінгу, а також фактори, що впливають на його ефективність.

Сформульовано висновок, що у майбутньому бенчмаркінг може стати постійним процесом на підприємстві, що дозволить порівняти стратегії та цілі діяльності з аналогічними, але більш успішними підприємствами. Широке використання цього інструменту допоможе забезпечити унікальні конкурентні переваги та успішне довгострокове функціонування підприємства.

Ключові слова: бенчмаркінг, ефективність, оптимізація, інструментарій, конкурентоспроможність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.