УНІВЕРСИТЕТИ ЯК ЦЕНТРИ СТАЛОСТІ: РЕЗУЛЬТАТИ ДАНИХ СТУДЕНТСЬКОГО ОПИТУВАННЯ

Oresta Bordun, Halyna Antonyak, Oksana Dumych, Anna Hrytsyshyn, Sofiia Bilous

Анотація


Анотація. Дослідження проводилося в рамках Програми стажування з трансферу технологій німецько-українського університету 2021 (GUTT.INUP 2021). Метою програми GUTT.INUP 2021 був обмін педагогічним та дослідницьким досвідом між університетами Німеччини та України, а також взаємне ознайомлення з останніми науковими досягненнями німецьких та українських учених, у тому числі у сфері сталого розвитку. Університет Вюрцбурга (Німеччина) має великий досвід приєднання нових університетів-членів до існуючої Баварської мережі сталого розвитку вищої освіти, а також організації та управління діяльністю студентів у сферах, пов’язаних із впровадженням стратегії сталого розвитку. На сьогодні екологічна освіта, виховання екологічного світогляду, залучення студентів до діяльності університетів, спрямованої на впровадження основних принципів екологічної сталості як важливої складової стратегії сталого розвитку, є дуже актуальними в умовах глобальних змін клімату. Використовуючи досвід Університету Вюрцбурга, а також практику інших європейських університетів у цій галузі, наша команда провела опитування серед студентів різних факультетів, щоб зібрати їх сприйняття та думки щодо сталого розвитку у вищій освіті та питань екологічної стійкості. За результатами опитування ми запропонували дорожню карту Львівського національного університету імені Івана Франка як майбутнього центру сталого розвитку, включно з діяльністю, спрямованою на досягнення цілей екологічної сталості в контексті стратегії сталого розвитку.

Ключові слова: університети, екологічна освіта, діяльність студентів, екологічна сталість, сталий розвиток


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.