ПРО КОМУНІКАЦІЇ ОСВІТИ ТА БІЗНЕСУ У СТВОРЕННІ ІННОВАЦІЙНИХ ЦИФРОВИХ ПРОДУКТІВ І СЕРВІСІВ

Olha Hrynkevych, Anna Bojko

Анотація


Анотація. Сучасні виклики національного і глобального масштабу зумовлюють потребу швидшого реагування системи вищої освіти на нові проблеми, запити економіки і ринку праці, а відтак потребують інноваційних форм комунікацій їхніх учасників. Метою статті є обґрунтувати критерії створення цифрових сервісів для вибору освітніх продуктів, які базуються на сучасних технологіях поширення знань, різних формах комунікацій освіти та бізнесу, а також враховують національні і глобальні виклики для розвитку вищої освіти в Україні. У статті використано методи теоретико- емпіричного рівня дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, індукція, дедукція. Здійснено огляд сучасних онлайн платформ для розвитку індивідуального, корпоративного і змішаного навчання. Висвітлено головні виклики, які виникли у системі вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні і постпандемічного періоду. Обґрунтовано гіпотезу про доцільність створення інноваційних цифрових сервісів, які базуються на комунікаційних зв’язках між ЗВО і роботодавцями, сформульовано критерії створення таких сервісів. Практичне значення результатів дослідження полягає у рекомендаціях, які можуть бути використані для розробки цифрових сервісів, орієнтованих на актуальні потреби і можливості учасників ринку освітніх послуг і ринку праці.

Ключові слова: вища освіта, ринок праці, комунікації, освітні он-лайн платформи, цифровий сервіс, освітній продукт, Україна.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6210

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.