PROBLEMY Z ZAGADNIENIEM GENEZY MUZYKI

Ewa KOFIN

Анотація


Витоки музики привертали інтерес представників різних галузей знань і інтелектуальних
рухів. Однак, теорія музики, що народилася на дуже ранній стадії еволюції людини, досі
недостатньо обґрунтована. Як ідуть справи зараз, пропонуються різні гіпотези на предмет
оцінки їх наукової користі. Ці гіпотези свідчать про популярність переконання, що музика
вперше виникла зі звуків, пов’язаних з потребами первісних людей, тобто функціональних
звуків. Питання в тому, чому і коли ці функціональні звукові структури були перетворені в
музичне мистецтво, або коли вони почали провокувати людей на обробку таким способом.
На думку авторів, це сталося тоді, коли хтось зацікавився звуковою структурою, яка
подобалася, або, іншими словами, через естетичні потреби або просто для задоволення.
Відповідно, автор вважає, що народження музики не можна відзначити на будь-якому місці,
чи на карті, чи якомусь часі в історії, як це було заведено у багатьох окремих випадках
функціонального підходу до звуків, що були почуті від людей.
Ключові слова: музика, ґенеза музики, функціональні звукові структури, музична
естетика, музичний ритм, творчість.


Повний текст:

PDF (Polish)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.14.2014.3133

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.