СЦЕНІЧНИЙ ФОЛЬКЛОРИЗМ “ЧЕРЕМОШУ”: МІЖ АВТЕНТИКОЮ ТА АРТИФІЦІЙНИМ МИСТЕЦТВОМ

Олександр КОЗАРЕНКО

Анотація


Розглянуто явище сценічного фольклоризму як способу сучасної презентації
народного мистецтва. Зроблена спроба окреслити специфіку “ансамблів пісні і танцю” як
рудименту естетики соціалістичного реалізму, і, водночас, форми спротиву ідеологічному
тоталітаризмові та “новому культурному імперіалізмові”.
Ключові слова : сценічний фолькльоризм, ансамбль пісні і танцю, канон,
соціалістичний реалізм, “культурний імперіалізм”.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.14.2014.3098

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.