СТАНОВЛЕННЯ ДИРИГЕНТА-ХОРМЕЙСТЕРА: ТРАДИЦІЇ ШКОЛИ ТА СУЧАСНІ ТРЕНДИ

Олександр ВІЛА-БОЦМАН

Анотація


Статтю присвячено розгляду трьох основних аспектів становлення сучасного диригента-хормейстера в контексті трендів розвитку національної хорової школи України загалом та Одеської хорової школи зокрема. Одним із висвітлених аспектів є творче становлення диригента через освітню інтеграцію та міждисциплінарний підхід у професійній підготовці. Не менш важливим компонентом дослідження є вокальне оснащення хорових виконавців, що містить практичний, стилістичний та фізіологічний аспекти розвитку вокальної техніки. Визначено, що аналіз та практичне опанування сучасної музичної мови, а саме ладо-мелодичного та метроритмічного різноманіття репертуару сучасних хорових колективів, є викликом для молодих диригентів-хормейстерів та потребує дослідницько-методологічного перегляду. Наголошено на необхідності поєднання новітніх підходів у професійній підготовці зі збереженням традицій школи. Взаємодія зазначених вище аспектів сприяє формуванню диригента-хормейстера нової генерації.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.25.2024.109-119

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.