ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Анотація
Розглянуто проблему професійної підготовки майбутнього вчителя музики на уроках постановки голосу та запропоновано вокально-технічні прийоми, які застосовуються автором дослідження у практичній роботі зі студентами. Зазначено, що головним завданням цієї статті є висвітлення деяких вокально-технічних прийомів, які у своїй сукупності утворюють методи постановки голосу майбутнього вчителя музики. Оскільки процес формування елементів педагогічної майстерності вчителя музики відбувається поступово та з урахуванням індивідуального підходу до конкретного студента, то і прийоми повинні підбиратися як такі, які можуть принести найбільше користі на кожному етапі навчання та виховання студента. Основну увагу зосереджено на розкритті прийомів, які можна рекомендувати для роботи на початковому етапі побудови голосового апарату учня.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.23.2022.12191
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.