Дитяче хорове мистецтво як соціокультурне явище

Анна Немерко

Анотація


Метою дослідження є хорова культура, яка являє собою складну систему сполучення суспільного, художньо-творчого, організаційного і вокально-хорового елементів.  Підходи до предмету дослідження дитячої хорової творчості, хорового репертуару, ставлять питання про функції, які виконуються відносно виконавських напрямів, хорового руху, суспільної свідомості. Методологічною основою слугують теоретичні напрацювання в поясненні таких векторів хорового мистецтва: моделі комунікації; конструювання реальності. Стає зрозумілим, як і за допомогою якої специфічної діяльності здійснюється ця функція. У нашому випадку – це дія, спрямована на виконавську майстерність, яка слугує формуванню музичних смаків та духовної культури. Наукова новизна дослідження визначена творчість сучасних композиторів, які пишуть хорові твори для дітей, що дають підставу виокремити найбільш значущі напрями дитячого хорового виконавства. Висновки. Отже, окремі елементи хорової культури і хорового мистецтва у світлі такого підходу перетворюються на суспільно-духовні реальності, тобто на предмет культурології. Порушено проблему розуміння дитячого хорового мистецтва як явища, яке функціонує, впливає та формує образ світу сучасної дитини.
Ключові слова: хорове мистецтво, хорове виконавство, хорові твори для дітей.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.20.2019.10642

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.