РУКОПИСНИЙ СПІВАНИК КІНЦЯ XVII СТОЛІТТЯ З ФОНДУ
НІКОЛАЯ ПОГОДІНА (№ 1974) У КОМПЛЕКСНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
НІМЕЦЬКОГО СЛАВІСТА АЛЄКСАНДРА НОЙМАННА
(кілька зауваг про опубліковану працю)

Юрій Медведик

Анотація


Ще задовго до цієї публікації А. Ноймана, завдяки ініціативам та авторитету відомого німецького славіста Ганса Роте у австрійсько-німецькому славістичному видавництві “Böhlau Verlag” упродовж 1996–2016 років побачили світ кілька фундаментальних праць, які присвячені питанням досліджень центрально-східноєвропейської ренесансно-барокової духовнопісенної культури. Знаменно, що всі ці публікації повністю або більшою чи меншою мірою стосуються й української духовної пісенності кінця XVI–XVIII століть, а також XIX століття. Не можна забувати і про те, що у 1984 році під керівництвом Г. Роте та за його безпосередньої участі створено та опубліковано Інципітарій текстів східнослов’янських духовних пісень (кантів) доби Бароко. Ця праця стала підґрунтям для подальших джерелознавчо-текстологічних досліджень німецьких славістів, які виявили особливу увагу до історії ренесансно-барокової духовної пісні у Центрально-Східній Європі.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.20.2019.10630

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.