КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА СЕМАНТИКА ЗОБРАЖАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ГРАФІЦІ МИРОНА ЛЕВИЦЬКОГО

Ярина Турчиняк

Анотація


Досліджено концептуальні засади та семантику зображальних елементів у обкладинках книг Мирона Левицького. Розглянуто багатофункціональний процес першооснов у макетуванні та створенні оригінального ескізу обкладинки, форматування елементів оригінал-макету при верстці книги.
Методику, яку використана у дослідженні передбачає застосування методу сходження від абстрактного до конкретного та порівняльного аналізу. У статті доведено інтеграцію та власне трактування мистцем стильових рис напряму модерн у проектуванні обкладинок книг. Визначено необхідність диференціації графіки у творчій діяльності Мирона Левицького на прикладну та станкову. Проаналізовано аналоги промислової графіки іноземних та українських митців.
Актуальність роботи полягає у встановленні та структуруванні сфер діяльності мистця та їх чіткої диференціації. Ретроспективний огляд дає можливість актуалізувати тодішні і тогочасні питання мистецтва для збереження мистецької спадщини України. Сформовано проблему популяризації та збереження української промислової та станкової графіки в умовах еміграції.
Ключові слова: семантика, станкова графіка, екслібрис, лінорит, модерн.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.20.2019.10626

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.