СЦЕНОГРАФІЧНІ КОДИ ЄВГЕНА ЛИСИКА У БАЛЕТІ “РОМЕО
І ДЖУЛЬЄТТА” (ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ С. КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ, 2014 рік)

Марія Романюк

Анотація


Проаналізовано сценографічне рішення Євгена Лисика до балету “Ромео і Джульєтта” В. Шекспіра (Львівський національний академічний театр опери та балету ім. Соломії  Крушельницької, 2014 рік). Згадано першу та другу редакції сценографії Євгена Лисика до балету “Ромео і Джульєтта” В. Шекспіра на сцені Львівського державного академічного театру опери та балету ім. І. Франка (прем’єра першої – 19 квітня 1968 року та другої – 27 грудня 1988 року).  Також детально проаналізовано перехрестя стилів та ідей художника у сценографії до поновленої редакції балету (2014 року) та розшифровано сценографічні коди, в яких зафіксований універсальний, космічний світогляд майстра на Всесвіт.
Ключові слова: Євген Лисик, оперна сценографія, балет “Ромео і Джульєтта ”, Шекспір.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.20.2019.10623

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.