АНАЛІЗ СОЛОСПІВУ МИКОЛИ ЛИСЕНКА “ГОМОНІЛА УКРАЇНА” З ПОЕМИ “ГАЙДАМАКИ” ТАРАСА ШЕВЧЕНКА КРІЗЬ ПРИЗМУ КОБЗАРСЬКОГО ВИКОНАВСТВА
Анотація
Досліджено фортепіанну фактуру солоспіву та проаналізовано інструментальні супроводи дум у виконанні кобзарів-сучасників М. Лисенка. Проблема полягає у виокремленні поняття “бандурних знаків” у системі музичних знаків та їх втілення у фортепіанній партії солоспіву композитора з циклу “Музика до “Кобзаря” Т. Шевченка”. Мета статті полягає у виявленні прийомів та елементів бандурного виконавства та описі “бандурних знаків” у фортепіанній партії солоспіву. Результати: вплив кобзарського виконавства та утілення “бандурних знаків” уфортепіанній партії солоспіву є ознакою національної музичної мови М. Лисенка.
Ключові слова: М. Лисенко, солоспіви, Т. Шевченко, “Гайдамаки”, фортепіанна фактура, дума.
Ключові слова: М. Лисенко, солоспіви, Т. Шевченко, “Гайдамаки”, фортепіанна фактура, дума.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.19.2018.10426
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.